25 Kasım 2014 Salı

enesin yaş günü hazırlıkları

Enes bebek yakında bir yaşına giricek anneside bizim bakude çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın oğluşu.isvicrede yaşıyorlar.Yakında bir yaşına giricek ve anneside bu yüzden çok heyecanlı.Benden yaşgünü için bunları istedi elimden geldiğince yapmaya çalıştım inşallah beğenirler...

İlk olarak düz beyaz bir badi aldım.ve üzerine aplike tutkalı ile harfleri monte ettim.Aldıgım hazır papyonunda askılarını iki yana askı seklinde monte ettim



Bebek şekerlerimizi aldığım tül ile süsledim.Diğeri mama önlüğü şeklinde keçeden hazırlanmıştı içine badem şekerleri doldurdum mavi ve beyaz olarak





Bebek şekerlerini koymak için birde bisiklet hazırladım.Üzerine yeşil emzikler ve yeşil kurdeleden hazırladığım fıyonkları monte ettim.tül ilede süsledim



Kagıt çantalardan üçgenler keserek enes bir yaşında yazdım ve ayrıca enesin resimlerini yapıştırarakta bir duvar yazısı hazırladım.Kurdelelerle birleştirdim

ENES iyki doğdun iyki varsın.Hayat sana hep güzellikler getirsin inşallah bu cicileri iyi günlerde kullanman dileğiyle....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder