7 Eylül 2012 Cuma

bu çocuklar çok yaramaz

Bu   gün  bitirmiş  olduğum  bu çalışmayı  çok  keyifle yaptım.Yaparkende  bir  o  kadar eğlendim.)))
Aklımda  tasarladığım  kompozisyon  çok  eğlendirdi  beni.nasılmı????



Anne  vak  vak  yavrularının   yaramazlıklarından  bıkmış



Yavrularının   yaramazlığına  dayanamaz  hale  gelince ,gitmiş  iki  dal  parçasını  bulduğu  gibi, ipi  hemencecik  gerivermiş ve yaramaz  yavrularını  bir  güzel  ipe mandallamış)))
Ama  yavrularından  bir tanesi  çok  usluymuş  ve ona kıyamamış , hadi  yürü  gel bakıyım sen benim peşimden  demiş)))






Diğer   anne  vak  vakın   i,se   gevezemi  geveze  bir  yavrusu varmış.O  da   çareyi  yavrusunun  gagasını  mandallamak  olacagına   karar   vermiş.Yakalayabilirse  tabi))))))



Bu  çalışmayı  yaparken  işte  bu  yüzden  çok eğlendim.Hem  masal   anlattım  hemde  biyandan  monte  etttim.Sizde  rahatlamak  istiyorsanız  haydi  hanımlar  istediğiniz  hayvanı  keçelerden  kesip,   masalınızı anlatmaya  başlayın derim.Kolay  gelsin  yapıcak  olan  arkadaşlarıma...



2 yorum:

  1. çok beğendim... hatta bayıldım.. çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler emine hanım.daha güzelleri sizin olsun inşallah

      Sil